ПЕРЕВІРКА ПАЛИВНОГО НАСОСА, НЕ ВИЙМАЮЧИ ЙОГО З ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ

Категорії

Огляд паливного насоса його цілком можна провести, не виймаючи його з машини. Але, ПНВТ повинна бути система «Common Rail». Для розподільних паливних насосів такий спосіб не підходить.  

ЩО НАМ ПОТРІБНО ПЕРЕВІРИТИ РАНІШЕ?  

Перш ніж починати роботу з перевіркою паливного насоса, необхідно виключити всі інші варіанти:

  • Рейка;
  • Аварійний клапан розряду;
  • Дозуючий клапан регулятора тиску;
  • Зворотні форсунки;

Перевірка паливних насосів без виймання з машини    

Виявляється, все веде до несправності насоса. В цьому випадку є спосіб, який дозволить перевірити його, не виймаючи його з машини. Нам обов'язково знадобиться монометр з можливістю вимірювання високого тиску (не менше 2500 бар). Адже ми не знаємо, скільки наш насос буде качати на стартері. Він може качати як 1000, так і 2000 бар. Таким чином, система може лопнути і не витримати, в свою чергу, навіть нашкодити здоров'ю майстра, який займається перевіркою. 
Також необхідно, щоб була форсунка, або механічний редукційний клапан, який може повністю відрізати надлишковий тиск. Для запуску двигуна системи «Common Rail», потрібен тільки тиск 300 бар. 

ОТРИМАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ

Таким чином, підключаємо наш монометр або електронний датчик тиску і спеціальний прилад, з якого можна буде підрахувати точну і повну інформацію. Скрутіть стартер і отримаєте бажаний результат. Якщо тиск більше 400 бар, цього більш ніж достатньо для запуску машини. Якщо насос не дає необхідного тиску на цих швидкостях, його можна розібрати і більш детально з'ясувати причину несправності.

Коментарі
Поки немає відгуків
Написати коментар
Ім'я*
Email
Введіть коментар*