Регулювання зазору клапана
-
Регулювання зазору клапана
Регулювання зазору для будь якого автомобіля (марки та моделі)
від 1500 грнЗамовити
Як проходить регулювання?
Заповнюєте заявку або зв'язуєтеся з нами через вказані номери
Розкажіть нашому менеджеру про вашу проблему
Приїжджайте на СТО для діагностики двигуна
Ми проводимо діагностику та погоджуємо вартість робіт
Проводимо ремонт та регулювання зазорів клапанів
Проводимо повторну діагностику роботи двигуна
Ваша машина повністю готова до роботи!
Вчасне обслуговування дизельного двигуна будь-якого покоління набагато подовжить його ресурс та значно скоротить експлуатаційні витрати. У цьому вже переконались сотні клієнтів сервісного центру Форсунка протягом понад десяти років його ефективної роботи.
Регулювання клапанів у м. Київ є одною з основних операцій, яку виконують фахівці техцентру. Завдяки чималому досвіду, високій кваліфікації та сучасному високоточному обладнанню регулювання теплових зазорів клапанів дизельних двигунів відбувається швидко та у повній відповідності до технологічних карт виробника автомобіля.
Навіщо та коли потрібне регулювання клапанів
Будь-який двигун внутрішнього згоряння працює в умовах високого температурного навантаження. Головка блоку циліндрів та газорозподільний механізм, незалежно від системи приводу розподільчого вала, зазнають температурної деформації.
Система охолодження, система змащення та низка механічних рішень частково компенсують ці деформації. Проте робота клапанного механізму потребує додаткового коригування. У частині двигунів за це відповідають гідрокомпенсатори. Регулювання зазорів клапанів є обов'язковою процедурою для систем газорозподілу без гідравлічних компенсаторів теплового зазору.
Регулювання клапанів за регламентом
Для кожної моделі двигуна виробником встановлюються приблизні терміни корекції теплового зазору. Зазвичай вони становлять від 20 до 30 тисяч км пробігу, а також обов'язково виконується після заміни запчастин або ремонту, демонтажу головки блока циліндрів.
Проте періодичність регулювання залежить від багатьох аспектів:
- стан головки блока, розподілвала, штовхачів та самих клапанів;
- рівень зношення та кількість нагару на сідлах та тарілках клапанів;
- конструкція системи регулювання — гвинтова чи регулювання каліброваними проставками;
- кількість циліндрів, та тип двигуна (рядний, V-подібний) тощо.
Ціна регулювання клапанів також продиктована цими факторами.
На яких авто ми регулюємо клапана?
Ознаки необхідності регулювання клапанів, як визначити
Виявити ознаки збитого або некоректного зазору клапанів можна самостійно за низкою ознак, або скористатись послугою діагностики ГРМ у техцентрі Форсунка. Ознаки досить прості:
- дизель перегрівається навіть за низького навантаження;
- нехарактерний шум, цокання з-під клапанної кришки;
- передчасне згоряння паливної суміші;
- ознаки детонації;
- значне падіння потужності та збільшення витрати пального;
- димний вихлоп.
За наявності цих ознак варто виконати діагностику якомога швидше. Вартість ремонту головки блоку та поршневої через неправильні зазори явно не співвідносна з тим, скільки коштує регулювання клапанів.
Що буде, якщо не регулювати клапана
Якщо газорозподільний механізм не працюватиме належним чином, зіб'ються фази подачі польного та відведення вихлопних газів, згоряння паливної суміші буде неповним, а це призводить до сильної втрати потужності, перевитрати солярки та значного збільшення кількості шкідливих речовин у вихлопі.
З іншого боку, неправильне регулювання або збиті фази газорозподілу призведуть до передчасного зношення розподілвала, клапанів, важелів та інших запчастин системи ГРМ.
Регулювання клапанів у техцентрі Форсунка
Одною з багатьох переваг виконання регулювання клапанного механізму у центрі Форсунка є те, що фахівці добре обізнані з особливостями конкретних моделей дизельних двигунів. За потужної апаратної та комп'ютерної підтримки, високоточних вимірювальних приладів спеціалісти виконають регулювання клапанів Рено Трафік 1.9, Фольксваген 1.9 дизель та інших популярних моторів.