Регулювання зазору клапана
ЯКІСНЕ РЕГУЛЮВАННЯ КЛАПАНІВ У ДИЗЕЛЬНОМУ ДВИГУНІ
Надійна робота двигуна зумовлена різними чинниками його роботи. Наприклад, у двигунах, де немає гідрокомпенсаторів, часто можна зустріти проблему з розширенням проміжків.
ЧОМУ ПОТРІБНО ПРОВОДИТИ РЕГУЛЮВАННЯ КЛАПАНІВ?
У цьому випадку обов'язково необхідно проводити регулювання зазорів клапанів. Ця проблема може виникнути внаслідок перегрівання деталей ГРМ у момент роботи двигуна. Крім того, можуть бути винними і суттєві порушення теплових зазорів між деталями. Щоб уникнути цієї проблеми, необхідно проводити регулювання клапанів з використанням та дотриманням інструкцій та розмірів клапана для кожного авто. Цю інформацію найчастіше можна знайти у посібнику до самого агрегату, або ж у спеціальних інструкціях деталей.
НАСЛІДКИ НЕПРАВИЛЬНОГО РЕГУЛЮВАННЯ
Наслідком неправильного регулювання автомобіля може бути проблема зниження його ефективності. Ресурс всіх деталей усередині двигуна може також втратитись. Як результат – деталі можуть прогоріти та втратити свої параметри роботи.
ЯК ПРОХОДИТЬ РЕГУЛЮВАННЯ?

Заповнюєте заявку або зв'язуєтеся з нами через вказані номери

Розкажіть нашому менеджеру про вашу проблему

Приїжджайте на СТО для діагностики двигуна

Ми проводимо діагностику та погоджуємо вартість робіт

Проводимо ремонт та регулювання зазорів клапанів

Проводимо повторну діагностику роботи двигуна

Ваша машина повністю готова до роботи!
НА ЯКИХ АВТО МИ РЕГУЛЮЄМО КЛАПАНА?


















Для того, щоб уникнути подібних проблем, достатньо лише дотримуватись регламенту. Загалом стандартний параметр регламенту перевірки зазорів – від 50 до 80 тисяч кілометрів пробігу. Цей параметр залежить виключно від моделі та марки авто.
Специфіка регулювання проміжків також може відрізнятися. Тому необхідно використовувати спеціалізовану інструкцію для правильного регулювання. Тепловий зазор повинен проводитися на холодну, крім того, перевірка повинна проходити за допомогою плоского щупа із заздалегідь визначеною товщиною для перевірного інструменту.
- Якщо зазори клапанів виявляться затиснутими, двигун втрачає свою потужність, потім присутня підвищена димність, з'являються хлопаючі звуки у впускному колекторі. Двигун може троїти, а також машина погано заводитиметься.
- Зі збільшеними зазорами клапанів виникатимуть сторонні шуми всередині двигуна, ГРМ перестане працювати правильним чином.