Регулювання зазору клапана

  • okay_shop
    Регулювання зазору клапана

    Регулювання зазору для будь якого автомобіля (марки та моделі)

    від 1500 грн
    Замовити

Як проходить регулювання?

Зв'язок з клієнтом

Заповнюєте заявку або зв'язуєтеся з нами через вказані номери

Отримання інформації про проблему

Розкажіть нашому менеджеру про вашу проблему

Приїжджайте на СТО

Приїжджайте на СТО для діагностики двигуна

Діагностика та погодження

Ми проводимо діагностику та погоджуємо вартість робіт

Ремонт зазору клапанів

Проводимо ремонт та регулювання зазорів клапанів

Повторна діагностика

Проводимо повторну діагностику роботи двигуна

Машина готова до використання

Ваша машина повністю готова до роботи!

 

Вчасне обслуговування дизельного двигуна будь-якого покоління набагато подовжить його ресурс та значно скоротить експлуатаційні витрати. У цьому вже переконались сотні клієнтів сервісного центру Форсунка протягом понад десяти років його ефективної роботи.

Регулювання клапанів у м. Київ є одною з основних операцій, яку виконують фахівці техцентру. Завдяки чималому досвіду, високій кваліфікації та сучасному високоточному обладнанню регулювання теплових зазорів клапанів дизельних двигунів відбувається швидко та у повній відповідності до технологічних карт виробника автомобіля.

Навіщо та коли потрібне регулювання клапанів

Будь-який двигун внутрішнього згоряння працює в умовах високого температурного навантаження. Головка блоку циліндрів та газорозподільний механізм, незалежно від системи приводу розподільчого вала, зазнають температурної деформації.

Система охолодження, система змащення та низка механічних рішень частково компенсують ці деформації. Проте робота клапанного механізму потребує додаткового коригування. У частині двигунів за це відповідають гідрокомпенсатори. Регулювання зазорів клапанів є обов'язковою процедурою для систем газорозподілу без гідравлічних компенсаторів теплового зазору.

Регулювання клапанів за регламентом

Для кожної моделі двигуна виробником встановлюються приблизні терміни корекції теплового зазору. Зазвичай вони становлять від 20 до 30 тисяч км пробігу, а також обов'язково виконується після заміни запчастин або ремонту, демонтажу головки блока циліндрів.

Проте періодичність регулювання залежить від багатьох аспектів:

  • стан головки блока, розподілвала, штовхачів та самих клапанів;
  • рівень зношення та кількість нагару на сідлах та тарілках клапанів;
  • конструкція системи регулювання — гвинтова чи регулювання каліброваними проставками;
  • кількість циліндрів, та тип двигуна (рядний, V-подібний) тощо.

Ціна регулювання клапанів також продиктована цими факторами.

На яких авто ми регулюємо клапана?

Регулювання зазору клапанів Opel
Регулювання зазору клапанів BMW
Регулювання зазору клапанів Chevrolet
Регулювання зазору клапанів Citroen
Регулювання зазору клапанів Jeep
Регулювання зазору клапанів Land-Rover
Регулювання зазору клапанів Mercedes
Регулювання зазору клапанів Peugeot
Регулювання зазору клапанів Renault
Регулювання зазору клапанів Skoda
Регулювання зазору клапанів Subaru
Регулювання зазору клапанів Volkswagen
Регулювання зазору клапанів SsangYong
Регулювання зазору клапанів Mazda
Регулювання зазору клапанів Fiat
Регулювання зазору клапанів Volvo
Регулювання зазору клапанів Audi
Регулювання зазору клапанів Nissan

Ознаки необхідності регулювання клапанів, як визначити

Виявити ознаки збитого або некоректного зазору клапанів можна самостійно за низкою ознак, або скористатись послугою діагностики ГРМ у техцентрі Форсунка. Ознаки досить прості:

  • дизель перегрівається навіть за низького навантаження;
  • нехарактерний шум, цокання з-під клапанної кришки;
  • передчасне згоряння паливної суміші;
  • ознаки детонації;
  • значне падіння потужності та збільшення витрати пального;
  • димний вихлоп.

За наявності цих ознак варто виконати діагностику якомога швидше. Вартість ремонту головки блоку та поршневої через неправильні зазори явно не співвідносна з тим, скільки коштує регулювання клапанів.

Що буде, якщо не регулювати клапана

Якщо газорозподільний механізм не працюватиме належним чином, зіб'ються фази подачі польного та відведення вихлопних газів, згоряння паливної суміші буде неповним, а це призводить до сильної втрати потужності, перевитрати солярки та значного збільшення кількості шкідливих речовин у вихлопі.

З іншого боку, неправильне регулювання або збиті фази газорозподілу призведуть до передчасного зношення розподілвала, клапанів, важелів та інших запчастин системи ГРМ.

Регулювання клапанів у техцентрі Форсунка

Одною з багатьох переваг виконання регулювання клапанного механізму у центрі Форсунка є те, що фахівці добре обізнані з особливостями конкретних моделей дизельних двигунів. За потужної апаратної та комп'ютерної підтримки, високоточних вимірювальних приладів спеціалісти виконають регулювання клапанів Рено Трафік 1.9, Фольксваген 1.9 дизель та інших популярних моторів.