Діагностика та реставрація ПНВТ

Наше СТО професійно діагностує поломки паливного насоса високого тиску в дизельних автомобілях. За результатами діагностики ПНВТ визначаються необхідні заходи щодо усунення поломки і кількість запчастин, які при цьому знадобляться. Виконуємо ремонт паливних насосів у Києві із застосуванням якісних деталей. Обов'язково налаштовуємо і перевіряємо ПНВТ на стенді, а ціни на послуги підтримуємо в розумних межах попри інфляцію. Розглянемо, які ознаки поломки насоса, як відбувається діагностика і ремонт ПНВТ в нашому СТО.

Ознаки поломки

Діагностика паливної апаратури дизельних двигунів необхідна за таких ознак:

  • від насоса чути сторонні звуки (скрегіт, свист);
  • з-під гумок видно патьоки мастила;
  • впала потужність двигуна, ускладнилися обгони;
  • збільшилася витрата палива, хоча машина експлуатується в тому самому режимі та місцевості;
  • з вихлопної труби виходить білий або чорний дим;
  • двигун важче запускається (на холодну або на гарячу);
  • холості оберти ДВЗ нестабільні;
  • мотор мимовільно глухне.
Діагностика паливного насоса
Ремонт ПНВТ
Ремонт та діагностика ПНВТ

Діагностика ПНВТ дизельного двигуна, ціна якої відносно невелика, допоможе вчасно виявити причину несправності, щоб виконати ремонт ПНВТ, захистившись від збільшених вкладень у майбутньому.

Діагностика

У нас попередня діагностика ПНВТ у Києві проводиться на автомобілі. Це дає змогу без зняття зрозуміти, чи потрібен ремонт ПНВТ дизеля. Перевірка ПНВТ на двигуні передбачає залучення діагностичного набору. За допомогою сканера, підключеного до ЕБУ, майстер зчитує помилки. Наприклад, комп'ютер може показати критично низький тиск палива (менше 200 бар), за якого двигун фіксує поломку та зупиняється. 

Низький тиск може бути через:

  • поломку об'ємного клапана в самому ПНВТ;
  • надмірного зносу плунжерів;
  • несправності регулятора на рампі;
  • форсунок, які переливають паливо в обратку в збільшеній кількості.

Пошук поломки відбувається за допомогою іншого діагностичного приладу, що підключається до датчика палива на рампі системи Common Rail. У перевірці бере участь імітатор клапана управління, а також джерело керуючого струму. Паливна рампа глушиться спеціальними пробками, щоб виключити форсунки з процесу. Справний ПНВТ під час прокручування стартером має видавати близько 1000 бар. Якщо тиск нижчий, але зворотний клапан рампи закритий, проблема в насосі системи Коммон Рейл або в підкачувальному контурі. Така діагностика ПНВТ за невисокою ціною дає змогу заміряти тиск манометром та вирішити, чи потрібен ремонт насоса.

Коли попередня перевірка ПНВТ показала проблеми, потрібен демонтаж. Далі виконується діагностика ПНВТ на стенді, ціна якої починається від 1200 грн. За відносно невелику вартість перевірки ПНВТ на стенді ви дізнаєтеся, як насос качає паливо в кожен циліндр. Щоб перевірити безпосередньо плунжер, насос частково розбирається. Плунжерна пара встановлюється в інший стенд. Він показує, який тиск створює поршень плунжера. На підставі діагностики паливного насоса стає зрозумілим ступінь зносу тертьових елементів, складається список запчастин, необхідних для ремонту ПНВТ дизельних двигунів.

Основні причини поломки

Найчастіше перевірка та регулювання ПНВТ необхідні через 100-150 тис. км пробігу на легкових автомобілях із дизельним двигуном. У автобусів та іншого комерційного транспорту ресурс насоса вищий ― налаштування ПНВТ за невисокою ціною може знадобитися через 200-300 тис. км. Це відбувається через зміщення положення елементів, що працюють під впливом вібрації, а також через природний знос деталей, що труться (плунжерних пар, голок у розпилювачах форсунок). 

Поступово тертя призводить до більш серйозного вироблення, де регулювання вже не допоможе ― потрібен ремонт ПНВТ, вартість якого залежить від кількості замінних деталей, марки запчастин. Якщо в насос разом з неякісним паливом потрапляє вода, це знижує в'язкість солярки, призводить до прискореного абразивного зносу плунжерних пар та розпилювачів. Коли плунжер починає гнати стружку, форсунки можуть зовсім забитися, що збільшить підсумкову вартість ремонту паливного насоса та всієї паливної системи. Тому не нехтуйте перевіркою ПНВТ на стенді, ціна якої мала порівняно з подальшим відновленням, якщо не вчасно виявити несправності.

Особливості ремонту ПНВТ у нас

Наш автосервіс займається ремонтом ПНВТ Сіменс, Денсо, Бош та інших марок системи Коммон Рейл. Ціна ремонту ПНВТ у Києві залежить від виконуваних операцій, серед яких:

  • зняти і поставити насос на автомобіль;
  • замінити механічний насос підкачки;
  • встановити новий дозуючий блок, який передає паливо в потрібній кількості;
  • замінити перепускний клапан;
  • встановити нові клапани всмоктування;
  • замінити ремкомплект (гумки, сальник приводного вала);
  • нанести напилення плунжера для відновлення щільності;
  • замінити плунжерні пари;
  • поміняти приводний вал, що має значний знос;
  • відрегулювати відремонтований насос на стенді.

Заміна ремкомплекту ПНВТ коштує від 2200 грн. Напилення допоможе тільки при невеликому зносі. Зняти та поставити ПНВТ ― ціна становить від 1000 грн, що залежить від конструктивних особливостей автомобіля. У деяких випадках ремонт не доцільний, оскільки всі деталі сильно зношені або пошкоджені. У такій ситуації у нас виконується заміна ПНВТ, ціна якої пов'язана з маркою та моделлю конкретного авто. 

Ми успішно ремонтуємо паливні насоси дизелів понад 10 років. Маємо свої цехи та професійне діагностичне обладнання. Надаємо гарантію на роботу та запчастини. Маємо на місці якісні деталі, що позбавляє вас від їх пошуку. Працюємо на високій швидкості. Щоб записатися на діагностику ПНВТ або ремонт, зателефонуйте за номером телефону в шапці сайту.