Діагностика ПНВТ
-
Процес роботи
- Технологічне промивання насосів
- Перевірка ПНВТ відповідно до плану випробувань
- Перевірка герметичності ПНВТ
РЕМОНТ МЕХАНІЧНИХ ПНВТ BOSCH VE
Паливний насос високого тиску розподільного типу відрізняється від системи ПНВТ «Common Rail». Її пристрій працює таким чином, що не закачує паливо в пандус (як це відбувається в системі Common Rail), а безпосередньо в праву форсунку в потрібний час. Прилад працює за допомогою ременя ГРМ, або за допомогою газорозподільного механізму.
Які несправності можуть бути в ПНВТ BOSCH VE?
- Потужність двигуна втрачається;
- Непотрібна витрата палива без необхідності;
- Холостий хід двигуна починає давати плаваючі швидкості;
- Двигун постійно посмикує;
- Робота двигуна може раптово припинитися відразу після запуску;
- Двигун взагалі не запускаться;



ОСОБЛИВОСТІ РЕМОНТУ
Ремонт ПНВТ bosch VE суттєво відрізняється від свого аналога по системі Common Rail не тільки в конструкції, але і в етапах ремонту. Зокрема, ПНВТ Bosch можна відремонтувати як заміною деталей, так і відновленням деяких з них. Зокрема, можливе відновлення напилення плунжерних пар.
Які ще деталі пристрою можуть бути відремонтовані?
- Заміна валу пристрою, ущільнення, втулки;
- Регулятор потоку тиску в пристрої;
- Паливний насос низького тиску;
- Плунжерні пари (заміна або реставрація шляхом напилення);
ДІАГНОСТИКА, РЕМОНТ ПАЛИВНОГО ОБЛАДНАННЯ В КИЄВІ
Діагностика приладу здійснюється за двома сценаріями: без демонтажу ПНВТ з автомобіля, перевірка ПНВТ на стенді. Це залежить від складності першого діагнозу і конструкції конкретного автомобіля. Після повної діагностики можна точно виявити проблеми системи і замінити, відновити деталі. Крім того, важлива відмінність від системи «Common Rail» — це важливість налаштування пристрою. Спеціальні регулюючі болти встановлюють необхідний внутрішньокартеровий тиск насоса, регулюючу подачу в різних режимах роботи. Після цього збирається ПНВТ bosch ve і є можливість встановити паливний насос назад в машину!