Ремонт ПНВТ Common Rail

  • remont-pnvt-common-rail
    Вартість робіт без запчастин
    2200 грн.
    Замовити
  • Процес роботи

    1. Перевірка ПНВТ
    2. Розбирання технологічного промивання деталей насосів високого тиску, відмова від деталей насоса
    3. Заміна необхідних деталей, збірка з новим монтажем рем комплекту
    4. Перевірка ПНВТ на стенді відповідно до плану випробувань

ОСОБЛИВОСТІ РЕМОНТУ ПНВТ СИСТЕМИ COMMON RAIL

Паливний насос високого тиску – важлива частина дизельної паливної системи, поломка якої викликає серйозні труднощі у власника автомобіля. Є ряд симптомів, які свідчать про те, що паливний насос прийшов.ёЯ в занепаді.

Про які симптоми йде мова?

  • Втрата якості потужності двигуна;
  • Плаваючі швидкості в режимі холостого ходу двигуна;
  • Постійне посмикування двигуна;
  • Раптова зупинка двигуна після його запуску;
  • Неможливість почати або важкий запуск;
РЕМОНТ СИСТЕМИ ПНВТ COMMON RAIL 1
РЕМОНТ СИСТЕМИ ПНВТ COMMON RAIL 2
РЕМОНТ СИСТЕМИ ПНВТ COMMON RAIL 3

Наявність таких симптомів опосередковано підтверджує проблему з ПНВТ системи коммон рейл. Як підтвердити страхи? Перш за все, Паливний насос проходить діагностику. У деяких випадках може здійснюватися без демонтажу з автомобіля, але в більшості випадків все таки необхідно демонтувати пристрій для випробувань на стенді. Деякі вважають, що після цієї поломки може знадобитися заміна паливного насоса. Ціна даної послуги набагато вище, ніж заміна однієї або багатьох деталей.

ЯК ПРАЦЮЄ ПНВТ СИСТЕМИ КОММОН РЕЙЛ?

Вартість послуги з ремонту паливного обладнання безпосередньо залежить від типу пристрою. Робота насоса типу «Common Rail» відбувається наступним чином: система ПНВТ «Common Rail» створює тиск палива в паливній рампі. Звідки вона рівномірно розподіляється на всі форсунки. У чому різниця між цією системою і звичайними ПНВТ розподільного типу від системи «Common Rail» Розподільний насос по почерзі створює тиск на необхідну форсунку.

Ремонт паливного обладнання BOSCH, Delphi, Denso, Siemens при наявності запчастин займає 1 робочий день. Фахівці нашого дизель-центру оперативно діагностують і вирішують питання несправності ПНВТ.

Які ще деталі пристрою можуть бути відремонтовані?

  • Заміна валу пристрою, ущільнення, втулки;
  • Регулятор потоку тиску в пристрої;
  • Паливний насос низького тиску;
  • Плунжерні пари (заміна або реставрація шляхом обприскування);

ЩО РЕМОНТУЄТЬСЯ В ПАЛИВНОМУ НАСОСІ І ЯК?

Ремонт ПНВТ системи комон рейл відбувається в наступному порядку: технічне промивання агрегату, монтаж на стенді і огляд, розбирання і відторгнення деталей, заміна необхідних деталей і збірка, контрольна перевірка на діагностичному стенді.

Які частини пристрою можуть бути пошкоджені?

  • плунжерні пари пристрою;
  • Паливний насос низького тиску;
  • Вал, який отримує дефекти від ущільнення або втулки;
  • Поломка регулятора потоку тиску;
  • Пошкодження обхідного клапана;

Якісну діагностику виконуємо за допомогою спеціальної стійки, при необхідності визначимо стружку, за допомогою якої можна визначити, чи потрібно ремонтувати ПНВТ коммон рейл. Професіоналізм наших майстрів дозволяє якісно і в найкоротші терміни вирішувати проблеми, пов'язані з паливним обладнанням «Common Rail».