Діагностика форсунки

  • diagnostika-forsunok
    Перевірка форсунки
    100 грн.
    Замовити
  • novi-kod-forsunki
    Призначити новий код
    300 грн.
    Замовити
  • Процес роботи

    1. Сучасні стенди для тестування форсунок
    2. Офіційні плани випробувань від виробників форсунок
    3. Великий досвід діагностики, ремонту та реставрації
Ремонт та діагностика форсунок по всій Україні. Для отримання додаткової інформації дивіться тут або зателефонувавши нам!

Правильна і повна діагностика форсунок може відбуватися тільки на стенді. Стійка – це спеціальне обладнання, призначене для перевірки форсунок на різні показники в робочих умовах. За допомогою датчиків стійка має можливість зчитувати інформацію про показники і показувати оператору точки несправності або ненадійності форсунки.

Діагностика форсунки 1
Діагностика форсунки 2
Діагностика форсунки 3

Від справності форсунок дизельного двигуна залежить витрата палива, потужність, рівність обертів та інші параметри. Якщо ДВЗ починає функціонувати неправильно, потрібна перевірка паливної системи. У неї входить діагностика форсунок дизеля, що показує якість розпилення та кількість палива, що подається. Ця послуга в Києві доступна в нашому автосервісі, де є професійне обладнання та інструмент. Ми займаємося діагностуванням та ремонтом паливних форсунок Common Rail всіх марок: Bosch, Siemens, Denso, Delphi. Не лагодимо те, що і так працює, а знаходимо реальні поломки і усуваємо їх за доступною ціною.

Будова форсунок Common Rail 

Діагностика дизельних форсунок поширеної системи Common Rail – це досить відповідальний процес, оскільки форсунка має складну будову:

  • корпус з отворами для подачі палива та зливу надлишків назад у рампу;
  • електромагнітний клапан, усередині якого розташований рухливий якір та кулька для перекриття проходу;
  • розпилювач, голка якого відкриває отвори для впорскування палива;
  • камера управління;
  • поршень мультиплікатора;
  • пружина для створення штовхаючого зусилля. 

Загальний ресурс роботи вузла становить 200-400 тис. км пробігу залежно від марки, якості палива, що заправляється, періодичності обслуговування. Потім можливі поломки, погіршення роботи, що потребує проведення діагностики форсунок Common Rail.

Коли потрібна діагностика форсунок

Звертайтеся в наш автосервіс у Києві для діагностики дизельних форсунок, якщо помітили такі ознаки:

  • двигун періодично глухне;
  • витрата палива стала більшою;
  • мотор працює не на всіх циліндрах;
  • впала потужність;
  • заводити дизельний двигун стало складніше;
  • змінився колір вихлопу (став чорним);
  • посилилася вібрація мотора, змінився звук роботи;
  • холості оберти плавають.

Подібні ознаки можуть бути не тільки через зламані форсунки. Серед можливих проблем: зношений ПНВТ, забитий паливний фільтр, зміщення/розтягнення ременя або ланцюга ГРМ. Тому необхідна діагностика форсунок дизеля, яка допоможе відсіяти справне обладнання, а також точно знайти причину поломки.

Чому ламаються форсунки?

Через 200-400 тис. км голки в розпилювачах зношуються, тому солярка впорскується не у вигляді туману, а просто ллється. На ранніх пробігах заклинює клапан, паливо може переливатися одразу в обратку, тому не створюється потрібний тиск. Через присадки в солярці та неякісне пальне в кінчику форсунки відбувається накопичення відкладень. Під дією високої температури наконечник закоксовується, що знижує пропускну здатність. Один із циліндрів двигуна може взагалі не отримувати солярку, тому мотор троїть, змінюється звук роботи. Ось чому важливо своєчасно міняти паливний фільтр. Якщо в солярці присутня вода, яка має меншу щільність, падає не тільки тиск. Починається активний знос тертьових елементів, що виводить форсунки з ладу набагато раніше заявленого ресурсу.

Як проходить діагностика форсунок

Комп'ютерна діагностика форсунок Common Rail покаже, що в системі не вистачає тиску, або що один із розпилювачів не отримує живлення. Це дає тільки попереднє уявлення про стан системи, тому потрібен демонтаж форсунок з автомобіля та перевірка на стенді. 

Обладнання імітує роботу на автомобілі. Запускається перевірка за тест-планом. На моніторі відображається тиск, за якого відбувається впорскування, щільність закриття зворотного клапана, а також сам факел розпилення, момент впорскування. Завдяки цим даним наш майстер вже краще розуміє, в чому причина проблеми.

Остаточна діагностика та перевірка стану форсунок дизеля відбувається під час розбирання. Всі деталі відмиваються від нальоту в ультразвуковій ванні. Наш майстер уважно оглядає їх, помічаючи сліди зносу, перегріву. За результатами діагностики дизельних форсунок призначається ремонт. Для усунення несправностей може знадобитися: заміна розпилювача, відновлення форми голки та площини шляхом притирання, заміна кульки, налаштування ходу якоря. Ми виконуємо корекцію форсунок на стенді для встановлення правильної витрати солярки. Після ремонту здійснюємо адаптацію, коригуючи налаштування ЕБУ. 

Чому варто звертатися до нас?

У нас повна та достовірна діагностика форсунок Common Rail, а також інших типів, що працюють з рядними або розподільними ПНВТ. Добре розбираємося в насос-форсунках VAG та інших брендів. Маємо професійні стенди, що підвищують точність результатів. Асортимент запасних деталей дозволяє виконати ремонт на місці, щоб ви поїхали на справному автомобілі. Для запису на діагностику форсунок дизеля в Києві, зателефонуйте нам за номером, зазначеним у верхній частині сторінки.