Ремонт дизельних двигунів

  • zamina-rozpodilchogo-valu
    Заміна розподільчого валу

    Розбираємо хронометраж, розбираємо верхню частину HBC (Частково), змінити необхідні деталі, відрегулювати зазори, зібрати, протестувати

    від 3000 грн
    Замовити
  • remont-gbc
    Ремонт ГБЦ (заміна клапана,
    рокери і т.д.)

    Вартість двигуна на 4 циліндри, у вартість входить демонтаж і монтаж, збірка-збірка

    від 7000 грн
    Замовити
  • kapitalni-remont-dviguna
    Капітальний ремонт двигуна

    Демонтаж, подальший демонтаж і дефекти, збірка, монтаж в автомобілі, випробування

    від 20000 грн
    Замовити
  • restavracia-posadochnih-misc-nasos-forsunok
    Реставрація насосних секцій

    Вартість одного місця

    1500 грн.
    Замовити
  • regulirovka-zaaorov-klapanov
    Регулювання зазору клапана
    від 1500 грн
    Замовити

Персональний підхід до кожного дизельного двигуна

Спілкування з клієнтом

Заповніть заявку або зв'яжіться з нами за вказаними номерами

Отримання відомостей про проблему

Розкажіть нашому менеджеру про проблему з автомобілем

Залиште турбіну з нами

Залиште автомобіль або мотор на сервісі для комплексної діагностики

Діагностика та спільне гласоване

Продукувати діагностику і домовлятися про вартість запчастин, робіт

Ремонт турбіни

Ми ремонтуємо і відновлюємо ваш мотор

Повторна діагностика

Повторна діагностика результатів

Диспетчеризація турбін

Ви забираєте повністю готовий автомобіль або мотор!

Сучасний дизельний двигун потребує сучасних методів діагностики, обслуговування та ремонту. Автомобільний парк України складається з безлічі модифікацій дизельної техніки. Тому універсальний підхід та загальні знання не можуть забезпечити якісний ремонт дизельного двигуна. У м. Київ цю роботу виконують майстри техцентру Форсунка протягом понад 10 років.

Коли потрібен капітальний ремонт дизельного двигуна

Сучасні дизелі мають досить різний ресурс, що заявлено виробником. Зазвичай новий мотор має гарантію близько п'яти років або 300-350 тисяч пробігу залежно від умов, які оговорює виробник. Проте це не означає, що капремонт дизеля буде потрібний вже на цьому пробігу. Практика майстрів центру Форсунка показує, що ресурс дизельного мотора зазвичай залежить від співвідношення його потужності та об'єму. Сучасна інженерна тенденція полягає у тому, аби зняти якомога більше кінських сил з мотора невеликого об'єму. Це призводить до підвищеного навантаження на елементи конструкції агрегата та, відповідно, швидкого зношення. Особливо це актуально для турбодизелів, де циліндро-поршнева група, паливна система, система газорозподілу працюють у граничних режимах. Отже, явними ознаками критичного зношення систем та робочих вузлів двигуна частіше за все вважають:

  • поступове падіння потужності та динаміки;
  • росте витрата моторної оливи та пального;
  • падіння компресії в циліндрах, замір компресії показує велику різницю між циліндрами;
  • сильні шуми та стукіт під навантаженням у нижній частині блоку циліндрів;
  • падіння тиску моторної оливи;
  • димний вихлоп;
  • важкий старт незалежно від погоди та стану свічок розжарювання;
  • неприродний перегрів двигуна за невеликого навантаження;
  • нестабільна робота на холостих обертах, провали при розгоні.

Будь-яка з цих ознак говорить про те, що вкрай необхідна професійна діагностика дизельного двигуна, у м. Київ її кваліфіковано проведуть у профільному центрі Форсунка.

Які двигуни ми ремонтуємо?

Ремонт двигуна Opel
Ремонт двигуна BMW
Ремонт двигуна Chevrolet
Ремонт двигуна Citroen
Ремонт двигуна Jeep
Ремонт двигуна Land-Rover
Ремонт двигуна Mercedes
Ремонт двигуна Peugeot
Ремонт двигуна Renault
Ремонт двигуна Skoda
Ремонт двигуна Subaru
Ремонт двигуна Volkswagen
Ремонт двигуна SsangYong
Ремонт двигуна Mazda
Ремонт двигуна Fiat
Ремонт двигуна Volvo
Ремонт двигуна Audi
Ремонт двигуна Nissan

Капремонт та діагностика дизельного двигуна, ціна та етапи

Для отримання повної картини про стан двигуна фахівці центру виконують повний комплекс діагностичних заходів. Для цього використовується не тільки провідне комп'ютерне обладнання. Загалом до діагностики дизеля входять:

  • комп'ютерне сканування системи електронного керування, виявлення помилок OBDII та інших проблем з електронікою;
  • перевірка компресії двигуна, порівняння отриманих даних з номіналами та між собою;
  • візуальний огляд навісного обладнання, блоку циліндрів, системи охолодження на предмет підтікання робочих рідин;
  • ендоскопія двигуна, яка допомагає визначити рівень зношення поршневої групи, системи газорозподілу, форсунок тощо;
  • перевірка тиску у системі живлення та у системі змащення;
  • перевірка герметичності та тиску у системі охолодження;
  • аналіз стану робочих рідин.

Після діагностики фахівці роблять висновки про стан двигуна, складають технологічну карту ремонту, погоджують ремонтно-відновлювальні заходи з клієнтом та запускають двигун у роботу.

Капітальний ремонт двигуна, які ціни та процеси

Після розбирання, демонтажу навісного обладнання та мийки двигуна майстри вибраковують зношені запчастини. Найчастіше виходять з ладу через природне зношення запчастини циліндро-поршневої групи, паливна апаратура та елементи головки блоку циліндрів.

Типові процедури при проведенні капремонту виглядають так:

  1. Ремонт ГБЦ — шліфування або заміна розподільчого вала, шліфування площини головки, заміна сідел та напрямних клапанів, шліфування сідел у парі з клапанами.
  2. Відновлення паливної системи, за необхідності заміна форсунок (насос-форсунок), ремонт посадкових місць насос-форсунок, паливного насосу, або системи Common Rail.
  3. Ремонт блоку циліндрів та поршневої групи — розточка або гільзування блоку циліндрів, шліфування гільз, підбір ремонтних поршнів та кілець, корінних та шатунних вкладишів. 
  4. Вибраковування та заміна витратних запчастин — помпи, привідного ланцюга, роликів, привідних шестерень, фільтрів, прокладок та ущільнювачів.
  5. Стендове холодне обкатування двигуна після капремонту.
  6. Збирання та встановлення навісного обладнання, гарячий пуск двигуна та тестування на діагностичному обладнанні.

Терміни та ціни капремонту дизельного двигуна визначаються індивідуально після огляду майстром та діагностики. Проте у профільному дизельному центрі Форсунка всі ремонтно-відновлювальні роботи проводяться на найвищому рівні якості та у максимально стислі терміни.