Ремонт ПНВТ Bosch VE

  • remont-pnvt-bosch-ve
    Вартість робіт без запчастин
    2200 грн.
    Замовити
  • plunger
    Реставрація плунжера
    1400 грн.
    Замовити
  • Процес роботи

    1. Перевірка ПНВТ
    2. Розбирання, очищення деталей насоса, відбраковування
    3. Невеликі токарні роботи
    4. Монтаж ПНВТ, заміна ремонтного комплекту, регулювання
    5. Перевірте насосу на стенді згідно з планом випробувань

РЕМОНТ МЕХАНІЧНИХ ПНВТ BOSCH VE

Паливний насос високого тиску розподільного типу відрізняється від ПНВТ системи «Common Rail». Її пристрій працює таким чином, що не закачує паливо в пандус (як це відбувається в системі Common Rail), і безпосередньо в праву форсунку в потрібний час. Прилад працює за допомогою ременя ГРМ, або за допомогою газорозподільного механізму.

Які несправності можуть бути в ПНВТ BOSCH VE?

  • Потужність двигуна втрачається;
  • Непотрібна витрата палива без необхідності;
  • Холостий хід двигуна починає давати плаваючі швидкості;
  • Двигун постійно посмикує;
  • Робота двигуна може раптово припинитися відразу після запуску;
  • Двигун взагалі не запускаться;
РЕМОНТ МЕХАНІЧНИХ ПНВТ BOSCH VE 1
РЕМОНТ МЕХАНІЧНИХ ПНВТ BOSCH VE 2
РЕМОНТ МЕХАНІЧНИХ ПНВТ BOSCH VE 3

ОСОБЛИВОСТІ РЕМОНТУ

Ремонт ПНВТ bosch VE суттєво відрізняється від свого аналога по системі Common Rail не тільки в конструкції, але і в етапах ремонту. Зокрема, ПНВТ Bosch можна відремонтувати як заміною деталей, так і відновленням деяких з них. Можливе відновлення напилення плунжерних пар.

Які ще деталі пристрою можуть бути відремонтовані?

  • Заміна валу пристрою, ущільнення, втулки;
  • Регулятор потоку тиску в пристрої;
  • Паливний насос низького тиску;
  • Плунжерні пари (заміна або реставрація шляхом напилення);

ДІАГНОСТИКА, РЕМОНТ ПАЛИВНОГО ОБЛАДНАННЯ В КИЄВІ

Діагностика приладу здійснюється за двома сценаріями: без демонтажу ПНВТ з автомобіля, перевірка ПНВТ на стенді. Це залежить від складності першого діагнозу і конструкції конкретного автомобіля. Після повної діагностики можна точно виявити проблеми системи і замінити, відновити деталі. Крім того, важлива відмінність від системи «Common Rail» — це важливість налаштування пристрою. Спеціальні регулюючі болти встановлюють необхідний внутрішньокартеровий тиск насоса, регулюючу подачу в різних режимах роботи. Після цього збирається ПНВТ bosch ve і є можливість встановити паливний насос назад в машину!