Ремонт форсунок Bosch Piezo

  • remont-forsunok-bosch-piezo
    Вартість реставрації без запчастин
    2600 грн.
    Замовити
  • novi-kod-forsunki
    Призначити новий код
    300 грн.
    Замовити
  • Процес роботи

    1. Тестування п'єзоелектричної форсунки на стенді
    2. Розбирання, ультразвукова чистка деталей п'єзофорсунки, відбраковка
    3. Відновлення клапана і обприскувача п'єзофорунки
    4. Збірка п'єзоелектричної форсунки, регулювання
    5. Перевірка п'єзофорсунки на стенді в 5 контрольних точках
Ремонт та діагностика форсунок по всій Україні. Для отримання додаткової інформації дивіться тут або зателефонувавши нам!

П'єзофорсунки фірми Бош, які використовуються в паливній системі Common Rail, вирізняються швидкою роботою, що дає змогу точно дозувати подачу палива в циліндри. Це забезпечує як економічну витрату, так і стабільну тягу з рівною роботою двигуна. Але періодично паливна система дає збої саме через вихід п'єзофорсунок Бош з ладу. Такі елементи дуже чутливі до якості солярки. Перевірити їхній стан та відремонтувати можна в нашому автосервісі в Києві.

Ми виконуємо ремонт форсунок Bosch Piezo із застосуванням професійного обладнання та стендів. Маємо великий досвід з відновлення (реставрації) п'єзофорсунок Бош, що допомагає заощадити ваші гроші.

Ремонт п'єзофорсунко Бош 1
Ремонт п'єзофорсунко Бош 2
Ремонт п'єзофорсунко Бош 3

Пристрій та принцип роботи п'єзофорсунок Бош

Наші майстри відмінно знають будову та принцип роботи п'єзоелектричних форсунок бренду Bosch, що дає змогу нам швидко знаходити причину їхньої поломки та виконувати ремонт. П'єзофорсунка складається з таких деталей:

  • розпилювач, що подає паливо в камеру згоряння;
  • проставка з двома отворами, розташована між розпилювачем та клапаном;
  • пластина клапана з пружиною;
  • сам клапан із запірною спідницею;
  • гідрокомпенсатор, що передає натиск;
  • незнімний п'єзоелемент із фішкою для підключення.

Працює електроп'єзофорсунка, отримуючи сигнал від блоку управління. У неї надходить солярка під високим тиском через вхідний отвір. Редукційний клапан створює тиск, що підпирає, близько 10 кг/см кв. всередині корпусу. Завдяки цьому правильно функціонує гідрокомпенсатор, що виставляє зазор між п'єзо-кристалом та клапаном. 

Коли струм надходить на п'єзоелемент форсунки Бош, останній розширюється. Цим він натискає на клапан мультиплікатора, що скидає тиск у обратку. Завдяки цьому голка розпилювача п'єзофорсунки піднімається, паливо надходить у камеру згоряння. Після закінчення сигналу клапан мультиплікатора віджимається, тиск за ним зростає, голка вдавлюється у своє посадочне місце та перекриває прохід паливу.

Ознаки несправної роботи п'єзофорсунок Бош

Ремонт п'єзофорсунок Bosch потрібен, коли присутня одна або кілька таких ознак:

  • дизельний двигун працює нерівномірно, смикається, холості оберти плавають;
  • мотор важко запускається;
  • функціонують не всі циліндри;
  • ДВЗ глухне;
  • з вихлопної йде чорний дим, оскільки солярка не встигає згоріти;
  • бортовий комп'ютер показує підвищену витрату палива, хоча стиль їзди та умови експлуатації не змінювалися.

Причини поломок форсунок Bosch Piezo

За умови правильної експлуатації (своєчасна заміна фільтрів тощо), а також заправки якісним паливом, ресурс форсунок паливної системи Bosch досягає 400 000 км пробігу. Потім потрібен ремонт п'єзофорсунок Бош з огляду на природний знос. Зношується голка розпилювача та клапан мультиплікатора. 

Коли в паливі присутня вода, п'єзофорсунки буквально іржавіють. Особливо часто така проблема зустрічається на Opel Vivaro 2.0 CDTI та інших дизельних автомобілях. Вода в солярці зменшує в'язкість рідини, тому знос тертьових частин посилюється. Через це ПНВТ починає гнати стружку, яка забиває розпилювачі або пошкоджує їх, створюючи подряпини, борозни на запірних поясах. Це призводить до того, що голка не перекриває прохід, форсунка починає лити паливо в закритому стані. 

Діагностика п'єзофорсунок Bosch

Щоб виконати якісний ремонт п'єзофорсунок Бош Коммон Рейл у нашому СТО в Києві, ми проводимо повну діагностику, що допомагає знайти всі несправності:

  1. Спершу підключаємося до ЕБУ автомобіля сканером, що зчитує помилки. Він показує наявність короткого замикання та інші несправності форсунок.
  2. Потім демонтуємо їх та чистимо від сміття. Мегаомметром переконуємося у відсутності пробою на корпус. Мультиметром перевірка нічого не дає, а мегаомметр визначає замикання на масу шляхом заміру опору. Якщо стрілка прямує до нескінченності, значить пробою немає. Коли стрілка прямує до нуля, значить несправний п'єзоелемент. Така перевірка проводиться у нас двічі – на холодній та прогрітій п'єзофорсунці для достовірності результатів.
  3. П'єзофорсунку встановлюємо на безмензурочний стенд, підключаючи подачу та обратку. Дивимося фактичну роботу за тиском, температурою, періодами відкриття та закриття. Усе виконується в автоматичному режимі.
  4. Розбираємо в стапелі пьзофорсунку Бош, піддаємо деталі чищенню в ультразвуковій ванні, оглядаємо їх через електронний мікроскоп. Вивчаємо стан у місцях прилягання клапана та голки розпилювача.

Після діагностики п'єзофорсунок Bosch Piezo аналізуємо всю зібрану інформацію, зіставляючи її зі скаргами водія. На підставі цього визначаємо, як проводити ремонт форсунок Бош Коммон Рейл, та які знадобляться деталі для заміни.

Особливості ремонту форсунок Bosch Piezo в нашому автосервісі

У разі механічного зносу оптимальніше за все реставрація п'єзофорсунок Бош, ціна якої набагато нижча за купівлю нових елементів. Для цього наш майстер поміщає голку розпилювача п'єзофорсунки та клапана мультиплікатора в спеціальний верстат з мікрошліфувальним кругом. Точність обробки контролюється за допомогою електронного мікроскопа, що показує невеликі деталі в значно збільшеному масштабі. На верстаті притирається запірний поясок голки розпилювача та клапан мультиплікатора п'єзофорсунки Бош, щоб вони надійно перекривали канали.

Після цього всі деталі миються знову, щоб видалити пил та абразив. Форсунка збирається на стапелі. Ремонт Bosch Piezo триває на стенді, де шляхом підбору регулювальних шайб виставляється оптимальний робочий тиск. Після перевіряється налив за тест-планом на стенді. Якщо п'єзофорсунка успішно проходить тест-план, їй присвоюється новий код у системі.

Коли голка та клапан мультиплікатора сильно зношені, допоможе тільки заміна клапана або розпилювача п'єзофорсунки Bosch. Якщо п'єзоелемент пробиває на корпус – необхідна заміна з корпусом, оскільки модуль незнімний.

Наш автосервіс займається ремонтом п'єзофорсунок Бош та інших брендів у Києві вже понад 10 років. Ми накопичили чималий досвід, що дає нам змогу швидко знаходити причини поломки й усувати їх. Застосування передового діагностичного обладнання гарантує точність результату. Верстати з мікроскопами допомагають відновлювати робочі поверхні під час реставрації форсунок до такої міри, що за якістю відремонтовані елементи не поступаються новим. Щоб записатися на діагностику та ремонт п'єзофорсунок Bosch у Києві, зателефонуйте або напишіть нам.